schneider-travel.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Welkom op mijn reislog!

zoals velen van jullie misschien al weten begint op 26 februari mijn reis in Costa Rica, waar ik deel ga nemen aan een cursus Spaans en ga werken in een nationaal park. Mijn reis gaat in totaal 7 weken duren.

Via deze blog website ga ik proberen updates te geven over hoe het met mij gaat door middel van fotos, videos en verhalen.

Ik ga proberen mijn blog af en toe bij te werken en om zo veel mogelijk leuke dingen te plaatsen, alleen weet ik niet hoe mijn wifi daar zal zijn. Hopelijk kan ik hier dus leuke dingen delen, maar er bestaat ook een kans dat dit helaas niet mogelijk is.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Groetjes,

Merijn

Reacties

Reacties

Erik

Leuk Merijn! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en belevenissen.

Ina Verkerk

¡Que la pases bien! Y aprender mucho español ?

Paul

Leuk dat we je hier kunnen volgen! Top!?

pietenmariansch@hetnet.nl

Graag willen wij een berichtje, voor als er weer iets te beleven is!!
Heel veel plezier en beleef mooie dingen?

Marian

Sorry, had emailadres neergezet, maar op verkeerde plaats?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active